Acer Veriton/EZ2740G/23,8"/FHD/i5-1135G7/8GB/512GB SSD/UHD/W11P/Slv-Black/1R
Popis produktu:
Veriton EZ2740G WuBCi51135G7_65W - Originální Windows® 11 Professional - Intel Core i5-1135G7 TigerLake 11th gen - 512 GB M.2 SSD SATA + 2.5" SATA free slot - 8GB DDR4 2133 + 2nd free slot - Intel® UHD Graphics - USB kybd & mouse - card reader - - wifi 6 802.11 ax/ac/a/b/g/n - BT 5.1 - ultra slim 23,8" Full HD LED display (1920x1080) - repro - 1MP HD High Sense webcam - HDMI out - VESA KIT, based on Aspire C24Operating system Windows 11 Pro 64-bit. (Acer recommends Windows 10 Pro for business.)
CPU and chipset 11th Gen IntelR CoreTM i5-1135G7 processor, IntelR IrisR Xe Graphics
Memory 8 GB DDR4 2666 MHz soDIMM
Up to 32 GB of Dual-channel DDR4 3200 MHz
Storage
Hard disk drive: 512 GB / 256 GB M.2 2280 PCI-E SSD
Display
Touch support: N
Size (inches): 23.8"
Display max resolution: 1920 x 1080
Backlight: LED
Brightness (cd/m2): 250nits
Aspect ratio: 16:9
Audio
DTSR Audio
Built-in stereo speakers
Webcam
Video conferencing:
Integrated 1.0 MP HD webcam with 2 stereo microphones
Communication
WLAN:
802.11ax/ac/a/b/g/n, Wi-Fi 6 and BluetoothR 5.1
802.11ac/a/b/g/n wireless LAN and BluetoothR 5.0
LAN:
Gigabit Ethernet
Expansion slot(s)
M.2 slot (for SSD): 1
M.2 slot (for WLAN): 1
Kensington lock slot
Dimensions
540.4 (W) x 37.3 (D) x 400.34 (H) mm (21.27 x 1.46 x 15.76 inches)
Hinge
Panel Tiltable from -5˘ to 25˘
Power supply and adapter
3-pin 65 W AC adapter
System compliance
RoHS, GS
Certification
CE, FCC, CB
Specifikace:
Naše společnost zajišťuje pro značku ACER kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. ACER má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných ACER produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou,
Hotline: 531 027 777
Acer, servisní centrum Tuřanka 100, Brno-Slatina, 62700
Email: service_brno@acer-euro.com
on-line zadání reklamace na: http://www.acer.cz/ac/cs/CZ/content/service-center
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady ACER)