BAZAR DELL LCD 27 Conferencing Monitor - S2722DZ /27/2560x1440/75Hz/16:09/IPS/Speakers/Mic
Popis produktu:
Technické parametreBAZAR KOD - ROZBALENY !!!
Typ zariadenia
White LED edgelight system
Panel Type
In-Plane Switching (IPS)
Rozlíšenie
2560 x 1440 at 75 Hz
Jas
350 cd/m2 (typical)
Odozva monitoru
4 ms gray to gray in Extreme mode
Screen Coating
Antiglare with 3H hardness
Pomer strán
16:09
Uhlopriečka
27 Inches
Pixel Pitch
0.2331 x 0.2331 mm
Kontrast
1000: 1 (Typical)
Podpora farieb
16.7 Million colors
Position Adjustments
Nastaviteľná výška:(110 mm), Náklon:(-5° to 21°), Natáčanie:(-30° to 30°), Pivot:(-90° to 90°), VESA: Áno
Podsvietenie
WLED edgelight backlight
Rozmery a váha
So stojanom
Šírka:61.2cm - Hĺbka:17.5cm - Výška:39.8cm
Bez stojanu
Váha:5.1 kg
Konektivita
1.
SuperSpeed USB 5 Gbps (USB 3.2 Gen 1) with BC 1.2 charging
2.
HDMI 1.4
3.
DP 1.2
4.
USB-C (65W PD)
5.
Audio-out
6.
SuperSpeed USB 5GBPS (USB 3.2 Gen 1)
7.
Speakers (2)
8.
Microhpones, Web-camera,
Ostatné
Built-in Devices
USB 3.2 Gen 1/USB-C hub
Súčasť balenia
1. Power Cable | 2. USB-C Cable (USB 3.2 Gen 1 Type C™ -DP/PowerDelivery)
USB-C
Privedie video, zvuk, data a zároveň vám nabije laptop, telefón do 65W. Monitor môže byť aj vypnutý.
Slovenská republika:
DELL Technická podpora: +421 2 5750 83 03
DELL ProSupport hotline: +421 2 5750 69 81
DELL Customer Care : +421 2 5750 81 70
Česká republika:
DELL Technická podpora: +420 225 772 711
DELL ProSupport Česká Republika: +420 225 772 969
Link na výrobcu: https://www.dell.com/en-us/shop/dell-27-video-conferencing-monitor-s2722dz/apd/210-bbqw/monitors-monitor-accessories#techspecs_section
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)