BELKIN kabel USB 2.0 USB-C to USB A, 1,8m

Tento produkt již není aktivní

Popis produktu:

Belkin USB-A do USB-C nabíjecí kabel vám umožní nabíjet vaše zařízení s USB-C a stejně tak synchronizovat fotografie, hudbu nebo data a to přenosovou rychlostí 480 Mbps. Poskytuje výstup až 3.A pro nabíjení vašeho zařízení.

Vlastnosti

*Oboustranný konektor USB-C
*3A výstup pro nabíjení
*480 Mbps přenosová rychlost
*Délka kabelu 1,8m

Více na stránkách výrobce: http://www.belkin.com/us/F2CU032/p/P-F2CU032/

Specifikace:

Kód produktu:
F2CU032bt06-BLK
EAN:
745883692330
Výrobce:
Záruka:
2 roky - 24 měsíců
Dotaz na produkt

Máte dotaz na produkt?
Vyplňte formulář níže a v nejbližší době se Vám ozve náš technik.

Všechny údaje jsou povinné.
biscuit
Aby se vám web dobře používal (Souhlas s cookies)

Pro co nejpohodlnější používání webu potřebujeme váš souhlas se zpracováním souborů cookies. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Povolit vše".

cog Nastavení cookies

Upravte si cookies dle vlastních preferencí.

angle_up Technické cookies - nezbytné pro správné fungování webu

Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.

angle_up Analytické cookies - Google Analytics měření návštěvnosti stránek a uživatele

Tyto cookies nám umožňují měřit výkonnost našich webových stránek a našich online kampaní. S jejich pomocí zjišťujeme počet návštěv, zdroj návštěv a další parametry. Shromážděné údaje zjišťujeme v agregované podobě, která nám neumožňuje údaje dohledat ke konkrétnímu uživateli. Pokud tyto cookies deaktivujete, nebudeme moci analyzovat výkonnost našich webových stránek a optimalizovat je pro co nejsnažší užívání.

angle_up Personalizované a reklamní cookies - pro zkušenost šitou na míru

Tyto cookies nám umožňují lépe cílit a vyhodnocovat marketingové kampaně.