CHERRY myš MW 2400, USB, bezdrátová, mini USB receiver, černá

100mega_139136MOUCHR200
Tento produkt již není aktivní

Popis produktu:

CHERRY MW 2400

Bezdrátová optická myš vybavena dvěma tlačítky a kolečkem. Je vhodná jak pro praváky, tak pro leváky.



ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE



Typ myši: optická


Počet tlačítek: 3


Rozlišení: 1200 dpi


Rozhraní: 2,4 GHz (USB adaptér)


Dosah: 10 m


Napájení: 1 x AA baterie (součástí balení)


Rozměry: 109 x 62 x 37 mm


Hmotnost: 85 g


Barva: černá

Specifikace:

Kód produktu:
JW-0700-2
EAN:
4025112082733
Výrobce:
Záruka:
2 roky - 24 měsíců
Dotaz na produkt

Máte dotaz na produkt?
Vyplňte formulář níže a v nejbližší době se Vám ozve náš technik.

Všechny údaje jsou povinné.
biscuit
Aby se vám web dobře používal (Souhlas s cookies)

Pro co nejpohodlnější používání webu potřebujeme váš souhlas se zpracováním souborů cookies. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Povolit vše".

cog Nastavení cookies

Upravte si cookies dle vlastních preferencí.

angle_up Technické cookies - nezbytné pro správné fungování webu

Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.

angle_up Analytické cookies - Google Analytics měření návštěvnosti stránek a uživatele

Tyto cookies nám umožňují měřit výkonnost našich webových stránek a našich online kampaní. S jejich pomocí zjišťujeme počet návštěv, zdroj návštěv a další parametry. Shromážděné údaje zjišťujeme v agregované podobě, která nám neumožňuje údaje dohledat ke konkrétnímu uživateli. Pokud tyto cookies deaktivujete, nebudeme moci analyzovat výkonnost našich webových stránek a optimalizovat je pro co nejsnažší užívání.

angle_up Personalizované a reklamní cookies - pro zkušenost šitou na míru

Tyto cookies nám umožňují lépe cílit a vyhodnocovat marketingové kampaně.