Dell Inspiron 5759 17" HD+/i5-6200U/8GB/1TB/M335/WIFI/BT/W10 Pro(64-bit)/3RNB/Černá
Popis produktu:
Díky výkonným procesorům Intel® Core a grafické kartě si můžete užívat nové úrovně zábavy, hraní i videa.Technické parametry
* Procesor: Intel Core i5-6200U (3M Cache, 2.30 GHz)
* Paměť: 8GB (2x4GB) 1600MHz DDR3L
* Operační systém: Windows 10 Pro (64bit) - česky
* Kapacita disku: 1TB SATA (5.4k rpm) 2.5"
* Displej: 17.3" HD+ (1600x900) TrueLife (Lesklý)
* Grafická karta: AMD Radeon R5 M335 2GB
* Webkamera: 1280 x 720 (HD) při 30 snímcích za sekundu (maximální)
* Připojení: Intel Dual Band Wireless-AC 3160 + Bluetooth
* Zvuková karta: Realtek ALC3234 s technologií Waves MaxxAudio (2x reproduktory výkon 2,0 - 2,2W)
* Baterie a napájení: 4 článková (300 cyklů vybití/nabití) + 65W napájecí adaptér
* Barva: Černá
Výbava a příslušenství
* Klávesnice: Česko/slovenská podsvícená klávesnice
* Software: Microsoft Office Software Trial
* Software: McAfee 30 denní zkušební doba
Konektivita
* Vybavení: 1x Čtečka paměťových karet (SD slot)
* Vybavení: 2x USB 2.0
* Vybavení: 1x USB 3.0
* Vybavení: 1x HDMI
* Vybavení: 1x konektor pro náhlavní soupravu
* Vybavení: 1x slot M2 pro kartu s kombinací rozhraní Wi-Fi a Bluetooth
Bezdrátové připojení
* Vybavení: Wi-Fi 802.11b/g/n
* Vybavení: Wi-Fi 802.11ac
* Vybavení: Bluetooth 4.0
* Vybavení: Intel WiDi
Rozměry a hmotnost
* Rozměry: 416,90 x 29,20 x 283,20 mm (Š x V x H)
* Hmotnost: 3,34 kg
Záruka
* Typ: 3 roky Basic Next Business Day On-Site Service - servis u zákazníka do druhého pracovního dne
Stránky výrobce
* Odkaz: http://www.dell.com/us/p/inspiron-17-5759-laptop/pd
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)