DELL Latitude 3580/i5-7200U/8GB/1TB/INTEL HD/15,6" FHD/Win 10 Pro 64bit/Black
Popis produktu:
Snadno spravovatelný 15palcový notebook se špičkovými bezpečnostními funkcemi, které jsou důležité pro malé a rostoucí firmy, to vše v odolném, spolehlivém designu.Technické parametry
* Procesor: Intel® Core i5-7200U (3MB Cache, 2.50 GHz)
* Paměť: 4GB (1x4GB) 2133MHz DDR4
* Operační systém: Předinstalovaný operační systém Windows 10 Pro (64bit) MUI - Český jazyk
* OS médium: Windows 10 (64-bit) USB Key
* Kapacita disku: 128GB SSD SATA M.2
* Displej: 15.6" displej s HD rozlišením (1366x768), AntiGlare (Matný displej)
* Grafická karta: Intel HD 620
* Webkamera: Integrovaná
* Připojení: Qualcomm QCA61 Dual Band Wireless+Bluetooth
* Baterie a napájení: 4 článková XXW/HR + 65W AC napájecí adaptér
* Barva: Černá
Výbava a příslušenství
* Klávesnice: Česko/slovenská klávesnice (Single Pointing)
* Software: McAfee 30-denní zkušební doba
* Software: Microsoft Office 30-denní zkušební doba
Konektivita
* Vybavení: 1x USB 3.0
* Vybavení: 1x USB 3.0 s funkcí PowerShare
* Vybavení: 1x USB 2.0
* Vybavení: 1x Čtečka paměťových karet (SD 3.0)
* Vybavení: 1x Síťový konektor RJ45
* Vybavení: 1x Kombinovaný konektor pro sluchátka a mikrofon
* Vybavení: 1x HDMI
* Vybavení: 1x VGA
* Vybavení: 1x Vstup napájení
* Vybavení: 1x Slot bezpečnostního zámku Nobel Wedge
Rozměry a hmotnost
* Rozměry: 379 x 23,3 x 255 mm (Š x V x H)
* Hmotnost: 1,95 kg
Záruka
* Typ: 3 roky Basic Next Business Day On-Site Service - servis u zákazníka do druhého pracovního dne
Stránky výrobce
* Odkaz: http://www.dell.com/cz/domacnosti/p/latitude-15-3580-laptop/pd
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)