DELL Latitude 5480 i5-7300U 14.0" FHD 8GB 256GB SSD Fpr/Sc WL/BT W10Pro 3Yr PS
Popis produktu:
Daný model neobsahuje dokovací konektor E !!!Technické parametre
Procesor : Intel Core i5-7300U (3M Cache, 2.60 GHz)
Pamäť : 8GB (1x8GB) 2400MHz DDR4 SDRAM
Operačný systém : Predinštalovaný operačný systém Windows 10 Pro - Slovenský jazyk (MUI)
OS médium : Windows 10 (64-bit) USB Key
Kapacita disku : 256GB SSD SATA
Displej : 14 "displej s FHD rozlíšením (1920x1080), AntiGlare (Matný displej)
Grafická karta : Intel HD 620
Webkamera : Integrovaná
Pripojenie : Intel Dual Band Wireless 8260 + Bluetooth
Batérie a napájanie : 4 článková 42W / HR + 65W AC napájací adaptér
Farba : Čierna
Výbava a príslušenstvo
Opierka dlaní: s čítačkou odtlačkov prstov a čítačkou kariet SmartCard (kontaktnou aj bezkontaktnou) (duálne ukazovacie zariadenie)
Klávesnica : Česko / slovenské podsvietená klávesnica (Dual Pointing)
Softvér : Microsoft Office Software Trial - Skúšobná verzia
Vybavenie : Intel vPro
Konektivita
Vybavenie : 1x port DisplayPort cez USB Type-C
Vybavenie : 2x USB 3.0
Vybavenie : 1x USB 3.0 s funkciou PowerShare
Vybavenie : 1x Čítačka pamäťových kariet uSD 4.0
Vybavenie : 1x Sieťový konektor RJ45
Vybavenie : 1x Kombinovaný konektor pre slúchadlá a mikrofón
Vybavenie : 1x HDMI
Vybavenie : 1x VGA
Vybavenie : 1x Vstup napájania
Vybavenie : 1x Slot bezpečnostného zámku Nobel Wedge
Rozmery a hmotnosť
Rozmery : 333,4 x 22,45 x 228,9 mm (Š x V x H)
Hmotnosť : 1,60 kg
Záruka
Typ : 3 roky ProSupport Next Business Day On-Site Service - servis u zákazníka do druhého pracovného dňa
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)