DELL Latitude 5511 i7-10850H 16GB 512GB SSD, 15.6 FHD, GeForce MX 250, ThBlt+FgrPr+SmtCd,
Popis produktu:
Vysoký výkon. Mimořádná inteligence.Tento menší, elegantnější 15palcový notebook umožňuje pustit se do práce rychleji než kdy dříve díky možnostem škálování a vysokému výkonu.
CZ-SK/BTP/Lati 5511/Intel Core i7-10850H/16GB/512GB SSD/15.6" FHD/GeForce MX 250/ThBlt & FgrPr & SmtCd/Cam & Mic/WLAN + BT/WWAN/Backlit Kb/4 Cell/W10Pro/vPro/3Y ProSpt
Intel Core i7-10850H (12M Cache, up to 5.1GHz)
16GB (1x16GB) DDR4
512GB SSD PCIe M.2
15.6" FHD (1920x1080) Wide View AntiGlare
Nvidia GeForce MX 250 2GB
Thunderbolt and Fingerprint and Smart Card
Cam and Mic
Intel Dual Band Wireless AX201+ Bluetooth
Antenna only
Backlit Keyboard (Dual Pointing) Czech-Slovak
4 Cell
130W Power Cord
Win 10 Pro (64bit) MUI
Microsoft Office Trial
Intel vPro
šedý
3 roky ProSupport záruka
Kamera
1 280 × 720 při 30 snímcích za sekundu, integrovaná širokoúhlá webkamera s rozlišením HD a dvojitým digitálním mikrofonem
Zvuk a reproduktory
Dva 2W stereofonní reproduktory
Porty
1 sklápěcí port RJ-45, 10/100/1000 Mb/s
2 porty USB 3.2 typu A
1 port USB 3.2 typu A s technologií PowerShare
1 port USB 3.2 Type-C TM 2. generace s rozhraním DisplayPort v alternativním režimu / rozhraním ThunderboltTM 3
1 univerzální zvukový konektor
1 port HDMI 1.4b
Sloty
1 slot pro kartu microSD
1 slot pro kartu uSIM
1 slot pro bezpečnostní zámek Wedge
Optická jednotka
Bez optické jednotky
Rozměry
Výška vzadu: 24,92 mm (0,98") × výška vpředu: 22,48 mm (0,88") × šířka: 359,10 mm (14,13") × hloubka: 236,25 mm (9,30")
Hmotnost od: 1,89 kg
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)