DELL OptiPlex 5260 - Vše v jednom - 1 x Core i5 8500 / 3 GHz - RAM 8 GB - HDD 500 GB - UHD
Popis produktu:
21,5palcový stolní počítač All-in-One s úzkým rámečkem, rozlišením Full HD a pokročilými funkcemi správy a zabezpečení v dotykové a nedotykové variantě.Technické parametry
* Operační systém: Předinstalovaný operační systém Windows 10 Pro 64bit MUI- English, Spanish, Portuguese, Italian, Czech
* Procesor: Intel Core i5-8500 (9M Cache, up to 4.10 GHz)
* Paměť: 8GB (1x8GB) 2666MHz DDR4
* Kapacita disku: 500GB SATA (7.2k rpm) 2.5"
* Displej: 21.5" displej s FHD rozlišením (1920x1080), nabízí protiodleskovou povrchovou úpravu
* Dotykový: ne
* Palmrest: Height Adjustable Stand
* Grafická karta: Intel UHD 630
* Webkamera: Integrovaná
* Připojení: Intel Dual Band Wireless AC 9560 + Bluetooth
* Napájení: 65W
* Barva: Černá
Výbava a příslušenství
* Vybavení: Česká multimediální klávesnice + Dell MS116 optická myš
Konektivita
* 1 čtečka paměťových karet SD 4.0
* 1 externí port USB 3.1 typu C
* 1 externí port USB 3.1 s technologií PowerShare
* 1 univerzální zvukový konektor typu Jack
* 1 port DisplayPort
* 1 ethernetový port
* 1 externí port USB 2.0
* 1 externí port USB 2.0
* 1 externí port USB 3.1
* 1 externí port USB 3.1
* 1 zvukový výstup
* 1 konektor napájení
Rozměry a hmotnost
* Rozměry: Výška: 32,94 cm (12,96“) × šířka: 49,79 cm (19,6“) × hloubka: 5,45 cm (2,14“)
* Hmotnost: 5,33 kg (11,75 libry)
Záruka
* Typ: 3 roky ProSupport Next Business Day On-Site Service - servis u zákazníka do druhého pracovního dne
Stránky výrobce
* Odkaz: https://www.dell.com/cz/domacnosti/p/optiplex-5260-aio/pd
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)