DELL P2421DC 23,8"/8ms/1000:1/QHD(2560x1440 s 60 Hz/HDMI,DP,USB/USB-C/IPS panel/tenký ráme
Popis produktu:
Technické parametrePanel Type
Technológia IPS (In-plane Switching)
Rozlíšenie
2 560 x 1 440 pri frekvencii 60 Hz
Jas
300 cd/m2 (typický)
Odozva monitoru
8 ms (normálny režim), 5 ms (rýchly režim) – (zo sivej na sivú)
Screen Coating
Antireflexný povrch s tvrdosťou 3H, 25 % zahmlenie
Pomer strán
16 : 9
Uhlopriečka
23,8
Pixel Pitch
0,2058 mm x 0,2058 mm
Kontrast
1 000 : 1 (typický)
Podpora farieb
Position Adjustments
Nastaviteľná výška:130mm, Náklon: (-5° až 21°), Natáčanie: (-45° až 45°), Pivot: Áno, Vesa: Áno
Podsvietenie
Systém LED Edgelight
Rozmery a váha
So stojanom
Šírka: 537,8mm - Hĺbka: 166mm - Výška: 322,1 - 537,8mm
Bez stojanu
Váha: 3,77 kg
Konektivita
1.
Konektor napájania
2.
Slot na bezpečnostný zámok
3.
2 vstupné porty USB 3.0 na bočnej strane
4.
Port HDMI
5.
Vstupný port DisplayPort 1.2
6.
Výstupný port DisplayPort 1.2
7.
Port USB-C
8.
2 vstupné porty USB 2.0 na zadnej strane
Ostatné
Dodávané káble
1. Napájací kábel | 2. Kábel DP (DP – DP) | 3. Kábel USB-C
USB-C
Šetrite čas s portom USB-C: Vďaka pripojeniu pomocou jediného kábla môžete ušetriť až 72 %času stráveného nastavením pracovného priestoru. Cez tento kábel sa súčasne prenáša energia, údaje aj zvuk a vy sa vyhnete zbytočnému chaosu
Záruka
3Y Base Adv Ex
Slovenská republika:
DELL Technická podpora: +421 2 5750 83 03
DELL ProSupport hotline: +421 2 5750 69 81
DELL Customer Care : +421 2 5750 81 70
Česká republika:
DELL Technická podpora: +420 225 772 711
DELL ProSupport Česká Republika: +420 225 772 969
Link na výrobcu: https://www.dell.com/sk/p/dell-p2421dc-monitor/pd?ref=PD_OC
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)