DELL S2240T Touch LCD22" WLED 12ms/3000:1/Full HD/VGA/DVI/HDMI/USB/VA panel - rozbalen
Popis produktu:
Rozbalen!Vícedotykový displej s rozlišením Full HD nabízí výjimečně jasný obraz a výbornou použitelnost v čistém, úsporném designu. Ideální pro studenty a profesionály.
Jasný obraz a dotykové ovládání: Rozlišení Full HD (1 920 x 1 080 (max.)), 10bodové dotykové ovládání; kontrastní poměr 3 000 : 1 (obvykle) zajistí jasný obraz a ohromující detaily na obrazovce.
Ergonomický stojan: Panel můžete hladce a přirozeně posunout směrem k sobě, používat dotykové ovládání a psát a naklonit panel až o 60° tak, aby vyhovoval vašemu pohodlí.
Úsporný design: Spotřeba energie pouze 20 W (obvykle) vám umožní mít pod kontrolou náklady na energie, monitor splňuje nejnovější požadavky normy ENERGY STAR® a má certifikaci EPEAT® Silver.
Poměr stran : 16:09
Typ panelu : VA
Optimální rozlišení : 1920 x 1080 při 60 Hz
Kontrastní poměr : 3 000:1 (obvykle)
Jas : 250 cd/m2 (obvykle)
Odezva : 12 ms with overdrive
Pozorovací úhel : 178° svisle, 178° vodorovně
Podpora barev : 16,7 milionu barev
Záruka : 3 roky NBD
CONNECTIVITY
Connectors (S2240T):
DVI-D (HDCP)
HDMI
VGA
USB 2.0 upstream port (for touch enablement)
Audio line-out
TOUCH SPECIFICATIONS
Touch technology: Projected capacitive system
Sensor stack thickness: 1.1 mm
Cover glass thickness: 1.1 +/- 0.2 mm
Touch method: Fingers and thin gloves
Touch point: 10 touches with palm accommodation
Response time: 25 ms
Supporting OS: Windows 8 Certified
WEIGHT
Weight with packaging: 6.9 kg (15.20 lbs)
Weight without packaging: 5.80 kg (12.78 lb)
Weight of monitor only (without stand): 3.4 kg (7.49 lb)
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)