DELL XPS15-9560 i7-7700HQ 15.6" 4K UHD InfinityEdge Touch GTX1050(4GB) 16GB M.2 512GB FPR
Popis produktu:
NEW XPS 15-9560Procesor: 7th Generation Intel(R) Core(TM) Intel Core i7-7700HQ (6M Cache, up to 3.80 GHz)
Operačný systém: Windows 10 Pro (64Bit) Slovakian
Displej: 15.6" 4K Ultra HD (3840 x 2160) InfinityEdge touch, Silver
Pamäť: 16GB 2400Mhz DDR4 Memory, up to 32GB
Pevný disk: 512GB PCIe Solid State Drive
Optická machanika: bez mechaniky
Grafická karta: NVIDIA® GeForce® GTX 1050 with 4GB GDDR5
Wireless: Killer 1535 802.11ac 2x2 Wifi and Bluetooth
Webkamera: Widescreen HD (720p) webcam with dual array digital microphones
Klávesnica: Internal CZ/SK Qwerty Backlit Keyboard
Fingerprint
Batéria: Dell 97 WHr 6-Cell Lithium-Ion Battery
Adaptér: 130W AC Adapter
Exterior Chassis Materials
CNC machined aluminum
Edge-to-edge Corning® Gorilla® Glass NBT™ on 4K Ultra HD display
Carbon fiber composite palm rest with soft touch paint
SW
Software : Microsoft Office 2013 Trial, MUI
McAfee Live Safe 12 Month Subscription
Porty:
HDMI, USB 3.0 (x2) with PowerShare
Headset Jack (1)
SD card reader (SD, SDHC, SDXC)
Kensington Lock slot
Thunderbolt™ 3 (1)
Thunderbolt™ 3 supports:
Power in / charging
PowerShare
Thunderbolt 3 (40Gbps bi-directional)
USB 3.1 Gen 2 (10Gbps)
VGA, HDMI, Ethernet and USB-A via Dell Adapter (sold separately)
Height: 0.45 – 0.66" (11-17mm) | Width: 14.06" (357mm) | Depth: 9.27" (235mm) | Starting at weight: 4 lbs (1.8kg) with 56Whr battery, SSD and non-touch display; 4.4 lbs (2kg) with 56Whr battery, SSD and touch display
3 ročná záruka - Next Business Day
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)