-
Osobně vyzvednout na prodejně v Brně
Po obdržení objednávky bude tato zpracována v nejkratším možném termínu. O vyřízení a připravení produktu budete informováni emailem. Po obdržení této výzvy se můžete zastavit na prodejně v Brně
Pracovní doba: PO -PÁ 8:30-17:00 Sobota + Neděle ZAVŘENO
Při převzetí zboží na prodejně v Brně se neplatí žádně manipulační poplatky. Hradíte pouze hodnotu objednaného zboží.
-
Osobní odběr výdejní místa ČESKÁ A SLOVENSKÁ REPUBLIKA
Produkty Vámi objednané vám dodáme v síti více než 100 výdejních míst. Aktuální seznam naleznete zde
-
Doprava a rozvoz naší firmou
Produkty i služby k Vám dodají naši pracovníci. Provádime rozvoz a dodávku Vámi objednané zboží i služeb.
Děláme servis a opravy i v místě u zákaníka.
Při objednávce do 5 000,- Kč se účtuje jízdné 194,- Kč. K ceně přepravy přistupujeme individuálně. Při pravidelných dodávkách a větší objednávkách dopravu nemusíme učtovat!
-
Rozvoz zboží kurýrní službou DPD
Pro doručení zboží k Vám po celé ČESKÉ A SLOVENSKÉ REPUBLICE využíváme služeb renomované firmy DPD.
Doručení zboží do 24 hodin od expedice po celé ČR.
ČR Při objednávce do 3.000,- Kč se účtuje poplatek 99,- Kč
SK Při objednávce do 5.000,- Kč se účtuje poplatek 190,- Kč (7€)
-
Doručení balíku:
Doručení zásilky do druhého pracovního dne po celé ČESKÉ A SLOVENSKÉ REPUBLICE
Max. hmotnost zásilky 50 kg, přepravu zásilek o vyšší hmotnosti poskytujeme v rámci individuálního řešení.
Až 3 pokusy o doručení zásilky, není-li adresát zastižen.
Zásilku Vám standardně doručí v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem).
Online sledování zásilky.
Využití aplikace www.chcisvujbalik.cz umožňující změnu adresy nebo termínu doručení.
Možnost osobního odběru na depu
V určitých lokalitách ČR nabízíme i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin
-
Převzetí a reklamace:
Doporučujeme, aby kupující zboží od přepravce nepřebíral, pokud jeví jakékoliv známky poškození. Pokud zjistíte závadu, na místě s řidičem zapište vše do přepravního listu. Zároveň nám tuto skutečnost oznamte e-mailem.
Ihned po převzetí zboží je vhodné jej důkladně překontrolovat. Zjistíte-li, že je zásilka neúplná či poškozená, můžete uplatnit reklamaci, a to buď e-mailem, nebo poštou na kontaktní adrese našeho obchodu. Zároveň je vhodné v takovém případě uplatnit nárok na náhradu škody přímo u dopravce.
-
Komunikace s DPD
Pro komunikaci s DPD výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)
Kontakt: Telefon: 225 373 373 / E-mail: info@dpd.cz / Pondělí - pátek: 7:00 - 18:00