HP 15s-eq1004nc Athlon 3050U/8GB/256GB/AMD/W10H
Popis produktu:
Model: HP 15s-eq1004ncOperační systém: Windows 11 Home S
Procesor: AMD Athlon Silver 3050U (2,30 GHz až 3,20 GHz, 4 MB mezipaměti MB L3 cache, 2 jádra)
Paměť: 8 GB DDR4 2400 MHz SDRAM (2 × 4 GB)
Počet slotů (celkem / Volné): 2/0
Pevný disk: 256 GB M.2 SSD PCIe NVMe
Optická mechanika: Ne
Displej:15,6", Full HD 1920x1080, 220 nits, matný
Grafická karta: AMD Radeon Vega 2
Polohovací zařízení: TouchPad
Podsvícená klávesnice: Ano
Numerická klávesnice: Ano
Web kamera: Ano 720p (HP TrueVision)
Síť: neobsahuje LAN konektor
Bezdrátová komunikace: WiFi karta 802.11a/b/g/n/ac (1x1) + Bluetooth 4.2
USB:
-1x USB 3.1 typ C
-2x USB 3.1 Gen1 typ A
Další konektory:
-1x 3,5mm combo Jack
-1x HDMI 1.4b
Čtečka paměťových karet: Ano (SD, SDHC, SDXC)
Baterie: 3 články, Li-ion, 41 Wh
Napájení: 45 W
Šasi: Plast
Barva: Natural silver
Rozměry: 385,5 x 242 x 17,9 mm
Hmotnost: 1,74 kg
Záruka:24 měsíců
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)