HP 250 G6 Pentium N5000/4GB/500GB/Intel HD/15,6 HD/Win 10
Popis produktu:
Win 10 HomeProcesor: Intel® Pentium N5000
Displej: 39,6 cm (15,6") HD AntiGlare (1366 x 768)
Paměť: 4 GB DDR4
Pevný disk: 500 GB (5400 ot./min)
Optická mechanika: DVD+/-RW DL
Grafická karta: Intel® UHD 600
Bezdrátové připojení WiFi karta Intel® 9461 802.11a/b/g/n/ac (podpora standardu Miracast)
Bluetooth 5.0
Síťové rozhraní Integrovaná gigabitová síťová karta 10/100/1000
Rozšiřující sloty Čtečka paměťových karet SD (SD, SDHC, SDXC)
Porty a konektory
2x USB 3.1
1x USB 2.0
1x kombinovaný konektor sluchátek/mikrofonu
1x HDMI 1.4b (1920 x 1080 @60Hz)
1x VGA
1x RJ-45 (LAN)
Klávesnice Klávesnice s numerickou částí
Typ napájení Napájecí adaptér 45 W
Typ baterie 3článková lithium-iontová baterie (31 Wh)
Hmotnost produktu 1,86 kg
Rozměry produktu (š x h x v) 38 x 25,38 x 2,38 cm
Co je obsaženo v krabici
Notebook
Napájecí adaptér
Baterie
Záruka2 roky pro spotřebitele ( 1 rok IČ )
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)