HP 250 G8 i5-1135G7/ 8GB DDR4/ 256GB SSD/ Iris Xe/ 15,6" FHD matný/ W10H/ stříbrný
Popis produktu:
Model: HP 250 G8Operační systém: Windows 10 Home
Procesor: Intel Core i5-1135G7 (max. 4,2 GHz s technologií Intel Turbo Boost, 8 MB mezipaměti L3, 4 jádra)
Paměť: 8 GB paměť DDR4-2666 MHz SDRAM (1x 8 GB)
Pevný disk: 256 GB disk PCIe NVMe SSD
Optická mechanika: Bez optické mechaniky
Displej: 15.6" diagonal, Full HD (1920 x 1080), narrow bezel, anti-glare, 250 nits, 45% NTSC
Grafická karta: Intel Iris Xe Graphics
Polohovací zařízení: TouchPad
Podsvícená klávesnice: Ne
Numerická klávesnice: Ano
Web kamera: HD kamera 720p
Čtečka otisků prstů: Ne
LAN: LAN 10/100/1000
Bezdrátová komunikace:
*WI-FI (Intel Wi-Fi 6 AX200 802.11ax (2x2))
*Bluetooth 5
USB:
*2x Super Speed USB Type-A 5Gbps
*1x SuperSpeed USB Type-C 5Gbps
Další konektory:
*1x RJ-45
*1x headphone/microphone combo
*1x HDMI 1.4b
*1x AC power
čtečka paměťových karet: SD, SDHC, SDXC
Baterie: 3 článková Li-ion HP s dlouhou výdrží (41 Wh)
Výdrž baterie: 9 h
Napájení: HP Smart 45 W
Barva: Asteroidově stříbrná
Rozměry: 358x19x242 mm (ŠxVxH)
Hmotnost: 1,74 kg
Záruka: 1 rok
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)