HP 705G4ED MT Ryzen 7 Pro 2700X 32GB/256 PC
Popis produktu:
Model: HP EliteDesk 705 G4 WorkstationOperační systém: Windows 10 Pro 64-bit
Procesor: AMD Ryzen 7 Pro 2700X (3,60 GHz max. 4,10 GHz, 20 MB mezipaměti, 8 jáder)
Čipová sada: AMD B350 FCH
Pevný disk: 256 GB M.2 SSD PCIe NVMe TLC
Optická mechanika: CD, CD-RW, DVD+/-RW DL
Grafická karta: NVIDIA GeForce with CUDA GTX 1060 (3 GB vyhrazené paměti GDDR5)
Pamět: 32 GB DDR4 2666 MHz (2x 16 GB)
Max. velikost: 64 GB
Počet pozic (celkem / Volné): 4/2
Síť: síťová karta Realtek RTL8111EPH 10/100/1000
Konektory (celkem):
2x USB-C (1x jako Flex IO port)
4x USB 3.1
6x USB 2.0
1x kombinovaný konektor sluchátek/mikrofonu
1x zvukový vstup (line in)
1x zvukový výstup (line out)
1x RJ-45 (LAN)
3x DisplayPort
1x HDMI
1x DVI
Čtečka paměťových karet: Secure Digital (SD, SDHC, SDXC)
Provedení (case): Microtower
Počet šachet 2,5" : 2x 2,5" (volná)
Počet šachet 3,5" : 1x 3,5" (volná)
Rozměry: 170x338x274 mm (ŠxVxH)
Hmotnost: 7,14 kg
Napájení: 400 W zdroj s účinností až 92%
Klávesnice: USB klávesnice
Myš: USB myš
Záruka: 3 roky
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)