HP Desktop Pro A - Mikro věž - 1 x Ryzen 3 Pro 2200G / 3.5 GHz - RAM 4 GB - HDD 500 GB - D
Popis produktu:
Operační systém: Windows 10 Pro 64Procesor: Čtyřjádrový procesor AMD Ryzen™ 3 2200G (základní frekvence 3,5 GHz, max. zvýšená frekvence 3,7 GHz, 6 MB mezipaměti)
Paměť: 4 GB DDR4-2666 SDRAM (1x 4 GB)
Grafická karta: Integrovaná Radeon™ Vega 8
Pevný disk: SATA 500 GB 7 200 ot./min
Optická jednotka: HP 9,5 mm Slim DVD
Porty
Přední:
1x kombinovaný konektor sluchátek/mikrofonu
1x čtečka karet SD
2x porty USB 3.1 Gen 1
Zadní:
1x port HDMI
1x linkový vstup
1x linkový výstup
1x vstup mikrofonu
1x port RJ-45
1x sériový port
1x port VGA
2x porty USB 2.0
4x porty USB 3.1 Gen 1
Rozšiřovací sloty:
1x slot M.2
1x slot PCIe x1
1x slot PCIe x16
1x slot M.2 2230/2280
Zvuk: Realtek ALC3601
Síť: 10/100/1000M GbE
Napájení: 180W interní napájecí zdroj, až 90% účinnost, aktivní korekce PFC
Rozměry (Š x H x V): 338 x 277,5 x 170 mm
Hmotnost: 5,4 kg
Klávesnice:
Klávesnice USB HP
Polohovací zařízení:
Optická myš HP pro rozhraní USB
Záruka: 12 měsíců
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)