HP Dual Hinge II Notebook Stand držák včetně dokovací stanice
Popis produktu:
Stojan lze použít s řadou notebooků HP a dokovacích stanic. V závislosti na portech vaší dokovací stanice lze připojit i další periferní zařízení, jako např. klávesnici, myš nebo externí úložnou jednotku, a vytvořit celkové řešení pracovního prostoru.Chcete-li raději pracovat bez doku, můžete do přihrádky vložit samotný notebook. Prvky pro vedení kabelů umožňují skrýt kabely a zachovat uklizené a upravené pracovní prostředí.
Hardwarová kompatibilita: Stojan pro notebook HP Dual Hinge II je kompatibilní s notebooky HP s úhlopříčkou 12–17,3" a dokovacími stanicemi 90/230 W, rozšířenými dokovacími stanicemi 120/230 W, dokovacími stanicemi UltraSlim a dokovací stanicí 2570p.
Hmotnost: 3,6 kg
Rozměry (šířka x hloubka x výška): 22 x 30 x 36 cm
Dokovací stanice HP 2012 230 W (A7E34AA)
Dokovací stanice HP 2012 90 W (A7E32AA)
Dokovací stanice HP 2013 UltraSlim (D9Y32AA)
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)