HP EliteDesk 800G3 DM / i5-7500T / 8GB / 256 GB SSD / INTEL HD / W10 Pro
Popis produktu:
Model: HP EliteDesk 800 G3Operační systém: Windows 10 Pro 64-bit
Procesor: Intel® Core™ i5-7500T (2,7 GHz max. 3,3 GHz, vyrovnávací paměť 6 MB, 4 jádra)
Čipová sada: Intel® Q270
Paměť: 8 GB DDR4 2400 MHz
*Počet slotů (Celkem / Volné): 2/1
*Maximální velikost: 32 GB
Pevný disk: 256 GB PCIe NVMe M.2 SSD (Turbo Drive)
Optická mechanika: Bez optické mechaniky
Grafická karta: Intel® HD 630
Rozšiřující sloty:
*1x M.2 pro SSD disk (2230 nebo 2280 konektor)
*1x M.2 2230 (obsazený - WiFi karta)
Síť:
*LAN 10/100/1000
*WI-FI (Intel® 8265 802.11a/b/g/n/ac (2x2))
*Bluetooth 4.2
Konektory (celkem):
*1x USB-C
*6x USB 3.1
*1x výstup pro sluchátka
*1x kombinovaný konektor sluchátek/mikrofonu
*1x RJ-45 (LAN)
*2x DisplayPort
*1x VGA
Přední konektory: 1x USB 3.1 Type-C, 2x USB 3.1 Type-A, 1x kombinovaný konektor sluchátek/mikrofonu
Čtečka paměťových karet: Ne
Provedení (case): Mini PC
Rozměry: 177x175x34 mm (ŠxVxH)
Hmotnost: 1,21 Kg
Napájení: Externí 35 W zdroj
Klávesnice: USB klávesnice
Myš: USB myš
Záruka:3 roky na místě
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)