HP EliteDesk 800G3 TWR i7-7700/ 1x16GB / SSD 256 GB M.2 NVMe TLC / GTX1080 8GB / Win 10 Pr
Popis produktu:
Model: HP EliteDesk 800 G3Operační systém: Windows 10 Pro
Procesor: Intel® Core™ i7-7700 Processor (8M Cache, up to 4.20 GHz)
Čipová sada: Intel® Q270
Paměť: 1x 16 GB DDR4-2400 MHz
*Maximální velikost: 64 GB
*Počet slotů (Celkem / Volné): 4/3
Pevný disk: 256 GB M.2 NVMe TLC SSD
Optická mechanika: DVD-RW
Grafická karta: NVIDIA GTX 1080 8GB
Síť: LAN 10/100/1000
Konektory (celkem):
*1x audio out
*2x DisplayPort
*1x HDMI
*2x USB 2.0
*4x USB 3.1 Gen 1
*1x audio in
*1x RJ-45
*1x power connector
Přední konektory: 1x Headphone connector,1x USB 2.0 (fast charging),1x USB 2.0, 2x USB 3.1 Gen 1; 1x USB Type-C™ (charging)
Čtečka paměťových karet: Ano
Provedení (case): Tower
Počet pozic 3,5": 2x
Počet pozic 5,25": 1x
Rozměry: 15.4 x 36.9 x 36.5 cm
Hmotnost: 9.86 kg
Napájení: 500W gold
Klávesice: USB
Myš: USB
Záruka:1 rok
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)