HP EliteDesk 800G3 TWR i7-7700 / 4GB / 500 GB / INTEL HD / Win 10 Pro
Popis produktu:
Model: HP EliteDesk 800 G3Operační systém: Windows 10 Pro 64-bit
Procesor: Intel® Core™ i7-7700 (3,6 GHz max. 4,2 GHz, vyrovnávací paměť 8 MB, 4 jádra)
Čipová sada: Intel® Q270
Paměť: 4 GB DDR4 2400 MHz (1x 4 GB)
*Počet slotů (Celkem / Volné): 4/3
*Maximální velikost: 64 GB
Pevný disk: 500 GB (7 200 ot./min) HDD
Optická mechanika: DVD SATA
Grafická karta: Intel® HD 630
Rozšiřující sloty:
*2x PCIe 3.0 x16 (jeden zapojený jako x4)
*2x PCIe x1
*1x M.2 pro SSD disk (2230 nebo 2280 konektor)
Síť: LAN 10/100/1000
Konektory (celkem):
*1x USB-C
*6x USB 3.1
*4x USB 2.0
*1x výstup pro sluchátka
*1x kombinovaný konektor sluchátek/mikrofonu
*1x zvukový vstup (line in)
*1x zvukový výstup (line out)
*1x RJ-45 (LAN)
*2x DisplayPort
*1x VGA
Čtečka paměťových karet: Ne
Provedení (case): Microtower
Počet pozic 3,5":
*1x 3,5" (obsazená)
*1x 3,5" (volná)
Počet pozic 5,25": 0
Rozměry: 154x370x365 mm (ŠxVxH)
Hmotnost: 9,90 Kg
Napájení: 250 W zdroj
Klávesice: USB klávesnice
Myš: USB myš
Záruka:3 roky
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)