HP Folio G1 12.5 FHD/m7-6Y75/8GB/512S/W10P+usbc
Popis produktu:
Model: HP EliteBook Folio G1Operační systém: Windows 10 Pro 64-bit
Procesor: Intel® Core™ m7-6Y75 (1,2 GHz až 3,1 GHz, 4 MB mezipaměti, 2 jádra)
Paměť: 8 GB LPDDR3 1866 MHz SDRAM (integrovaná na desce)
Pevný disk: 512 GB M.2 SSD SATA TLC
Optická mechanika: Bez optické mechaniky
Displej:12,5" 1 920 x 1 080 Dotykový Full HD UWVA displej s WLED podsvícením
Grafická karta: Intel® HD 515
Polohovací zařízení: TouchPad
Podsvícená klávesnice: Ano
Numerická klávesnice: Ne
Web kamera: HD 720p
Čtečka otisku prstu: Ne
Bezdrátová komunikace: WiFi karta Intel® 802.11a/b/g/n/ac (2x2) (podpora standardu Miracast) Bluetooth 4.0
USB:
*2x USB-C (s podporou Thunderbolt™ - dokování, nabíjení a port USB 3.1)
Další konektory:
*1x kombinovaný konektor sluchátek/mikrofonu
Výdrž baterie: 10 hodin
Baterie: 4 článková lithium-iontová polymerová baterie (38 Wh)
Napájení: adaptér 45 W USB-C
Barva: Stříbrná
Rozměry: 292x12,4x209 mm (ŠxVxH)
Hmotnost: 1,07 kg
Záruka:3 roky (v servisním středisku)
Obsah balení:
*Notebook
*Napájecí adaptér
*Adaptér USB-C na USB 3.0
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)