HP OMEN 875-0045nc AMD Ryzen 7-3700X, HyperX 16GB, 512 GB SSD + 2TB HDD, nVidia GTX166
Popis produktu:
HP Omen Obelisk 875-0045ncZákladem počítače je osmijádrový procesor AMD Ryzen 7 3700X, pracující na frekvenci 3,6 GHz, doplněný 16 GB operační pamětí. Obrazová data má na starosti grafická karta NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti s 6 GB vlastní pamětí. Pro data je k dispozici SSD disk s kapacitou 512 GB a pevný disk s kapacitou 2 TB. Samozřejmostí je bezdrátové připojení Wi-Fi a Bluetooth. Dodáván je s operačním systémem Windows 10 Home.
Foto zadní strany je bez grafické karty a slouží pouze pro ilustrativní účely.
ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE
Grafická karta: NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti
Výbava: Wi-Fi, Bluetooth, průhledná bočnice, RGB podsvícení, VR Ready, USB klávesnice a myš
Procesor: AMD Ryzen 7 3700X
Operační systém: Windows 10 Home
Formát skříně: Mini tower
Velikost operační paměti: 16 GB
HDD kapacita: 512 GB SSD + 2 TB
Barva: černá
Hmotnost: 10,5 kg
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)