HP PAVILION 15-cc010nc/INTEL i7-7500U/8GB/256GB SSD + 1TB/GF 940MX 4GB/15,6" FHD/Win 10/st
Popis produktu:
HP Pavilion 15-cc010ncZákladem notebooku je dvoujádrový procesor Intel Core i7-7500U pracující na frekvenci 2,7 GHz, doplněný o 8 GB operační paměti. Notebook je vybaven 15,6" matným displejem s Full HD rozlišením 1920 x 1080 bodů. Obrazová data obstarává grafická karta NVIDIA GeForce 940MX se 4 GB vlastní paměti. Pro data je k dispozici SSD disk s kapacitou 256 GB a pevný disk s kapacitou 1 TB. Samozřejmostí je bezdrátové připojení Wi-Fi a Bluetooth. Notebook je dodáván s předinstalovaným systémem Windows 10 Home.
ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE
Grafická karta: NVIDIA GeForce 940MX
Výbava: Wi-Fi, Bluetooth, DVD-RW mechanika, webkamera, čtečka paměťových karet
Procesor: Intel Core i7-7500U
Operační systém: Windows 10 Home
Úhlopříčka displeje: 15,6"
Velikost operační paměti: 8 GB
HDD kapacita: 256 GB SSD + 1 TB
Hmotnost: 1,91 kg
Barva: stříbrná
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)