HP ProBook 430 G7 13,3" FHD 250nts i5-10210U/8GB/512GB M.2 SSD/WiFi/BT/W10
Popis produktu:
Model: HP ProBook 430 G7Operační systém: Windows 10 Home 64
Procesor: Intel® Core™ i5-10210U (1,60 GHz až 4,20 GHz, mezipaměť 6 MB, 4 jádra)
Paměť: 8 GB DDR4 2400 MHz SDRAM (1 x 8 GB)
Pevný disk: 512 GB M.2 SSD PCIe NVMe
Optická mechanika: bez optické mechaniky
Displej: 13,3" tenký displej IPS eDP s rozlišením FHD (1 920 x 1 080), antireflexní úpravou, 250 nity a 45% NTSC
Grafická karta: integrovaná Intel® UHD Graphics
Polohovací zařízení: TouchPad
Podsvícená klávesnice: Ano
Numerická klávesnice: Ne
Web kamera: Ano HP Webcam
Čtečka otisků prstů: Ano
LAN: 10,100,1000 Mbit/s
Bezdrátová komunikace:
*Intel Wireless-AX 22260 (2x2)
*Bluetoth 5.0
USB:
*1x USB 3.1 Type-C™ Gen 1 (napájení, DisplayPort™)
*2x USB 3.1 Gen 1
Další konektory:
*1x HDMI 1.4b
*1x RJ-45
*1x kombinovaný konektor pro sluchátka/mikrofon
*1x vstup napájení AC
čtečka paměťových karet: čtečka paměťových karet SD (SD, SDHC, SDXC)
Baterie: 3článková lithium-iontová baterie (45 Wh)
Napájení: Napájecí adaptér 65 W
Rozměry: 308,5 x 231 x 18 mm
Hmotnost: 1,49 kg
Záruka: 1 rok
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)