HP ProBook 650 G4, i5-8250U, 15.6 FHD , 8GB, 256GB, DVDRW, ac, BT, FpR, backlit kb, serial
Popis produktu:
Windows 10 ProProcesor: Intel® Core i5-8250U
Displej: 39,6 cm (15,6") IPS Full HD AntiGlare (1920 x 1080)
Paměť: 8 GB DDR4
Pevný disk: 256 GB M.2 SSD
Optická mechanika: DVD+/-RW DL
Grafická karta: Intel® UHD 620
Bezdrátové připojení WiFi karta Intel® 8265 802.11a/b/g/n/ac (2x2) (podpora standardu Miracast)
Bluetooth 4.2
Síťové rozhraní Integrovaná gigabitová síťová karta Intel® I219-V
Rozšiřující sloty Čtečka paměťových karet microSD (SD, SDHC, SDXC)
Čtečka karet Smart Card
Slot na SIM kartu
Porty a konektory
1x USB-C (podpora DisplayPort, napájení notebooku)
2x USB 3.1
1x kombinovaný konektor sluchátek/mikrofonu
1x HDMI 1.4b
1x sériový port
1x RJ-45 (LAN)
1x boční dokovací konektor
Klávesnice Podsvícená klávesnice s numerickou částí odolná proti polití
Typ napájení Napájecí adaptér 65 W
Typ baterie 3článková lithium-iontová baterie (48 Wh)
Hmotnost produktu 2,18 kg
Rozměry produktu (š x h x v) 37,7 x 25,7 x 2,4 cm
Co je obsaženo v krabici Notebook
Napájecí adaptér
Záruka2 roky pro spotřebitele ( 1 rok IČ )
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)