HP PROBOOK 655 G3 A10-8730B / 4GB / 500 GB / 15,6 FHD / Win 10 PRO
Popis produktu:
Model: HP ProBook 655 G3Operační systém: Windows 10 Pro
Procesor: AMD PRO A10-8730B (1,8 až 3,2 GHz, 2 MB mezipaměti, 4 jádra)
Paměť: 4GB DDR3L-1600 MHz
Počet slotů (Celkem / Volné): 2/1
Maximální paměť: 16 GB
Pevný disk: 500 FB
Optická mechanika: DVD+/-RW SuperMulti DL
Displej:15.6" tenký displej SVA s rozlišením Full HD (1 920 x 1 080), podsvícením LED a antireflexní úpravou
Grafická karta: AMD Radeon™ R6
Polohovací zařízení: TouchPad
Podsvícená klávesnice: Ne
Numerická klávesnice: Ano
Web kamera: Ano
Čtečka otisku prstu: Ano
Síť: LAN 10/100/1000
Bezdrátová komunikace: WI-FI, Bluetooth
USB:
2x USB 3.0
1x USB Type-C
Další konektory:
1x port DisplayPort
1x port VGA
1x kombinovaný konektor sluchátek/mikrofonu
1x vstup napájení (AC)
1x port RJ-45
1x dokovací konektor
1x sériový port
Čtečka paměťových karet: SD, SDHC, SDXC
Baterie: 3článková lithium-iontová prismatická HP s dlouhou životností, 48 Wh
Napájení: Smart 45 W (AC);
Barva: Černá - Stříbrná
Rozměry: 37,8 x 25,7 x 2,74 cm
Hmotnost: 2,31 kg (závislá na konfiguraci)
Záruka:1 rok Servis
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)