HP ProBook x360 440 G1 FHD/i3-8130U/8GB/256GB/BT/W10P
Popis produktu:
Operační systém: Windows 10 Pro
Procesor: Intel® Core™ i3-8130U (2,20 GHz až 3,40 GHz, 4 MB mezipaměti, 2 jádra)
Kaby Lake
Paměť: 8 GB DDR4 2400 MHz SDRAM (1 x 8 GB)
*Počet slotů (Celkem / Volné): 2/1
*Maximální velikost: 32 GB
Pevný disk: 256 GB M.2 SSD PCIe NVMe
Optická mechanika: Bez optické mechaniky
Displej:14" 1 920 x 1 080; Dotykový IPS displej, WLED podsvícení, Full HD rozlišení, BrightView (lesklý)
Grafická karta: Integrovaná Intel® UHD 620
Polohovací zařízení: TouchPad
Podsvícená klávesnice: Ano a odolná proti polití
Numerická klávesnice: Ne
Web kamera: HD 720p
Čtečka otislů prstů: Ano
LAN: LAN 10/100/1000
Bezdrátová komunikace:
*WiFi karta 802.11a/b/g/n/ac (2x2)
*Bluetooth 4.2
USB:
*1x USB-C (podpora DisplayPort, napájení notebooku)
*2x USB 3.1
Další konektory:
*1x kombinovaný konektor sluchátek/mikrofonu
*1x HDMI 1.4b
*1x RJ-45 (LAN)
čtečka paměťových karet: SD (SD, SDHC, SDXC)
Baterie: 3 článková lithium-iontová baterie (48 Wh)
Napájení: adaptér 45 W
Barva: Černá - Stříbrná
Rozměry: 330x232x19,9 mm (ŠxHxV)
Hmotnost: 1,72 kg
Záruka:12 měsíců
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)