HP ProDesk 400 G4 MT INTEL i5-7500 / 8GB / 256GB SSD / INTEL HD / DVD-RW/ W10 Pro
Popis produktu:
Windows 10 ProProcesor: Intel® Core i5-7500
Paměť: 8 GB DDR4
Pevný disk: 256 GB SSD
Optická mechanika: DVD+/-RW DL
Grafická karta: Intel® HD 630
Optická jednotka: Čtečka a vypalovačka disků CD, CD-RW, DVD+/-RW DL
Čtečka paměťových karet: Čtečka paměťových karet Secure Digital (SD, SDHC, SDXC)
Pozice interních jednotek
1x 3,5" (obsazená)
1x 3,5" (volná)
Zvuk: Integrovaná zvuková karta Conexant CX20632
Interní reproduktor
Síťové rozhraní: Integrovaná síťová karta Realtek RTL8111HSH 10/100/1000
Porty a konektory
4x USB 3.1
4x USB 2.0
1x kombinovaný konektor sluchátek/mikrofonu
1x zvukový vstup (line in)
1x zvukový výstup (line out)
1x RJ-45 (LAN)
1x sériový port
Videokonektory
1x DisplayPort
1x VGA
Rozšiřující sloty
2x PCIe 3.0 x16 (jeden zapojený jako x4)
1x PCIe 3.0 x1
Klávesnice: USB klávesnice
Myš: USB myš
Rozměry produktu (š x h x v)17 x 33,8 x 27,4 cm
Hmotnost produktu 5,5 kg
Provedení Microtower
Požadavky na napájení 310 W zdroj s účinností až 85%
Záruka2 roky pro spotřebitele ( 1 rok IČ )
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)