HP ProDesk 400G4 MT i5-7500, 1x8GB, SSD 256GB PCIe NVMe TLC, INTEL HD, usb kláv. a myš, DV
Popis produktu:
Model: HP ProDesk 400 G4Operační systém: Windows 10 Pro
Procesor: Intel® Core™ i5-7500 with Intel® HD Graphics 630 (3.4 GHz base frequency, up to 3.8 GHz with Intel® Turbo Boost Technology, 6 MB cache, 4 cores)
Čipová sada: Intel® H270
Rozšiřující Sloty:
*Disková jednotka Turbo (M.2 PCIe) 1 rozhraní M.2 2230
*PCI Express x16 (v3.0) (kabelové připojení jako x4)
*Express x16 (v3.0)
Paměť: 8 GB DDR4-2400 MHz
*Maximální velikost: 32 GB
*Počet slotů (Celkem / Volné): 2/1
Pevný disk: 256 GB PCIe® NVMe™ SSD
Optická mechanika: SATA DVD-Writer
Grafická karta: Intel® HD Graphics 630
Síť: LAN 10/100/1000
Konektory (celkem):
*1x audio out connector
*1x DisplayPort
*1x VGA
*4x USB 2.0
*2x USB 3.1 Gen 1
*1x audio in connector
*1x RJ-45
*1x power connector
Přední konektory: 2x USB 3.1 Gen 1
Čtečka paměťových karet: Ne
Provedení (case): Microtower
Počet pozic 3,5": 2x
Rozměry: 170 x 338 x 274 mm
Hmotnost: 5.47 kg
Napájení: 80 PLUS Bronze: Aktivní zdroj PFC 180 W s až 85% účinností
Klávesice: USB
Myš: USB
Záruka:1 rok
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)