HP Prodesk 405 G4 DM R3-2200GE/8GB/256SSD/W10P
Popis produktu:
Model: HP ProDesk 405 G4 Desktop MiniOperační systém: Windows 10 Pro 64
Procesor: AMD Ryzen™ 3 2200GE (základní frekvence 3,2 GHz, max. zvýšená frekvence 3,6 GHz, 6 MB mezipaměti)
Čipová sada: AMD B350 FCH
Pevný disk: 256 GB PCIe® NVMe™
Optická mechanika: Ne
Grafická karta: AMD Radeon™ Vega 8 (integrovaná)
Rozšiřující sloty:
-1x slot M.2 2230
-1x slot M.2 2230/2280
Paměť: 8 GB DDR4-2666 SDRAM (1x 8 GB)
Počet pozic (celkem / Volné): 2/1
Konektory (celkem):
Vpředu:
-1x výstup pro sluchátka
-1x konektor pro náhlavní soupravu
-1x port USB 3.1 Gen 1
-1x port USB 3.1 Gen 1 (nabíjecí)
Zadní:
-1x RJ-45
-2x DisplayPort™ 1.2
-4x USB 3.1 Gen 1
Volitelné:
-1x DisplayPort™ 1.2
-1x HDMI 2.0
-1x sériový port
-1x USB 3.1 Type-C™ Gen 2 s podporou rozhraní DisplayPort™
-1x VGA
Provedení (case): Mini Pc
Rozměry: 177 x 175 x 34 mm
Hmotnost: 1,26 kg
Napájení: Externí napájecí adaptér 65 W (AC)
Klávesice: HP USB Business Slim
Myš: Kabelová optická myš HP USB
Záruka:12 měsíců
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)