HP ProDesk 600 G3 SFF INTEL i3-7100 / 4GB / 500GB / INTEL HD / DVD / W10P
Popis produktu:
Model: HP ProDesk 600 G3Operační systém: Windows 10 Pro
Procesor: Intel® Core™ i3-7100 Processor (3M Cache, 3.90 GHz)
Čipová sada: Intel® Q270
Paměť: 4 GB DDR4-2400
Počet slotů(Celkem / Volné): 4/3
Maximální velikost: 64 GB
Pevný disk: 500 GB HDD
Optická mechanika: DVDRW
Grafická karta: Intel® HD Graphics 630
Rozšiřující sloty:
2x low-profile PCIe x16 (one wired as a x4)
Síť: LAN 10/100/1000
Konektory (celkem):
1x USB-C
4x USB 3.1
6x USB 2.0
1x kombinovaný konektor sluchátek/mikrofonu
1x zvukový vstup (line in)
1x zvukový výstup (line out)
1x RJ-45 (LAN)
2x DisplayPort
1x VGA
Přední konektory: 1x USB 3.1 Type-C™ (charging), 2x USB 3.1 Gen 1; 2x USB 2.0, 1 headset connector
Čtečka paměťových karet: Ne
Provedení (case): Small form factor
Počet pozic 3,5": 1x
Rozměry: 270 x 95 x 296 mm
Hmotnost: 4.53 kg
Napájení: 180 W platinum
Klávesice: USB
Myš: USB
Záruka:3 roky
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)