HP ProDesk 600 G4 - SFF - 1 x Core i5 8500 / 3 GHz - RAM 8 GB - HDD 1 TB - DVD-zapisovačka
Popis produktu:
Model: HP ProDesk 600 G4 SFFOperační systém: Windows 10 Pro 64-bit
Procesor: Intel® Core™ i5-8500 (3,00 GHz max. 4,10 GHz, vyrovnávací paměť 9 MB, 6 jader)
Coffee Lake
Čipová sada: Intel® Q370
Pevný disk: 1 TB HDD SATA III 3,5" (7 200 ot./min)
Optická mechanika: Čtečka a vypalovačka disků CD, CD-RW, DVD+/-RW DL
Grafická karta: Intel® UHD 630
Rozšiřující sloty:
*1x PCIe 3.0 x16
*1x PCIe 3.0 x4
*1x M.2 2280/2230 pro SSD disk
Pamět: 8 GB DDR4 2666 MHz (1x 8 GB)
Max. velikost: 64 GB
Počet pozic (celkem / Volné): 4/3
Síť:
*LAN Intel® I219LM 10/100/1000
Konektory (celkem):
*1x USB-C
*6x USB 3.1
*4x USB 2.0
*1x kombinovaný konektor sluchátek/mikrofonu
*1x zvukový vstup (line in)
*1x zvukový výstup (line out)
*1x RJ-45 (LAN)
*2x DisplayPort
*1x VGA
Čtečka paměťových karet: Ne
Provedení (case): Small Form Factor
Rozměry: 270 x 95 x 296 mm
Hmotnost: 4,5 kg
Napájení: 180 W zdroj s účinností až 92%
Klávesnice: USB klávesnice
Myš: USB myš
Záruka: 36 měsíců
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)