HP ProDesk 600 G5 MT / Intel i5-9500 / 8GB / 256 GB SSD / Intel HD/ DVD / W10P
Popis produktu:
Model: HP ProDesk 600 G5 MicrotoweOperační systém: Windows 10 Pro 64
Procesor: Intel® Core™ i5-9500 (3 GHz základní frekvence, až 4.4 GHz s Intel® Turbo Boost Technology, 9 MB cache, 6 jader)
Čipová sada: Intel Q370
Pevný disk: 256 GB PCIe® NVMe™ SSD
Grafická karta: Intel® UHD Graphics 630 (integrovaná)
Rozšiřující sloty (celkem/ volné):
-1x M.2 2230
-1x M.2 2230/2280
-1x PCIe 3 x16
-2x PCIe 3 x1
-1x PCIe 3 x16 (wired as x4)
Paměť: 8 GB DDR4-2666 SDRAM (1 X 8 GB)
Počet pozic (celkem / Volné): 4/1
Síť: Ano
Konektory:
-1x headset connector
-1x USB 2.0
-1x USB 2.0 (fast charging)
-2x USB 3.1 Gen 2
-1x USB 3.1 Type-C™ Gen 2
Zadní:
-1x audio-in
-1x audio-out
-1x napájecí konektor
-1x RJ-45
-2x USB 2.0
-2x DisplayPort™ 1.2
-2x USB 3.1 Gen 1
-2x USB 3.1 Gen 2
Čtečka paměťových karet: Ano
Provedení (case): Microtower
Rozměry: 170 x 274 x 338 mm
Hmotnost: 7,14 kg
Klávesnice: USB Business Slim Wired Keyboard
Myš: HP USB Wired Optical Mouse
Záruka:36 měsíců
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)