HP ProOne 400G3/ AiO / 20" NT / G4560T/4GB/500 GB/INTEL HD/ DVDRW/a/b/g/n + BT/ SD MCR/W10
Popis produktu:
Windows 10 ProProcesor: Intel® Pentium G4560T
Displej: 50,8 cm (20") matný HD+ (1600 x 900)
Paměť: 4 GB DDR4
Pevný disk: 500 GB (7200 ot./min)
Optická mechanika: DVD+/-RW DL
Grafická karta: Intel® HD 610
Grafická karta: Intel® HD 610
Typ monitoru: Matný displej s úhlopříčkou 50,8 cm (20"), WLED podsvícením a HD+ rozlišením (1600 x 900)
Zvuk: Integrovaná zvuková karta Conexant CX5001
Interní reproduktor
Síťové rozhraní: Integrovaná síťová karta Ethernet LAN 10/100/1000
Bezdrátová WiFi karta Intel® 802.11a/b/g/n/ac (2x2) s Bluetooth® 4.2
Porty a konektory
4x USB 3.1
2x USB 2.0
1x kombinovaný konektor sluchátek/mikrofonu
1x RJ-45 (LAN)
Videokonektory
1x DisplayPort
Rozšiřující sloty
1x M.2 PCIe x1-2230
1x M.2 PCIe x4-2280/2230
Klávesnice: USB klávesnice
Myš: USB myš
Rozměry produktu (š x h x v): 49,77 x 34,7 x 5,8 cm (bez podstavce)
Hmotnost produktu: 5,51 kg (bez podstavce)
Provedení: Multifunkční zařízení
Požadavky na napájení: Externí 90 W zdroj s účinností až 89%
Záruka2 roky pro spotřebitele ( 1 rok IČ )
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)