HP ProOne 600 G4 21.5 NT i3-8100/4G/500G/DVD/W10P
Popis produktu:
HP ProOne 600 G4Stolní počítač s monitorem v jednom. Základem počítače je čtyřjádrový procesor Intel Core i3-8100 pracující na frekvenci 3,6 GHz, doplněný 4 GB operační pamětí. Vybaven je 21,5" matným displejem s Full HD rozlišením obrazu 1920 x 1080 bodů. Obrazová data má na starost integrovaná grafická karta Intel UHD 630. Pro data je k dispozici pevný disk s kapacitou 500 GB. Samozřejmostí je bezdrátová technologie Wi-Fi a Bluetooth. Dodáván je s operačním systémem Windows 10 Pro. Součástí balení je bezdrátová klávesnice a myš.
ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE
Grafická karta: Intel UHD 630
Výbava: Wi-Fi, Bluetooth, DVD mechanika, čtečka karet, Full HD webkamera, bezdrátová klávesnice a myš, výškově nastavitelný stojan
Procesor: Intel Core i3-8100
Operační systém: Windows 10 Pro
Formát skříně: All-in-one
Velikost operační paměti: 4 GB
HDD kapacita: 500 GB
Barva: černá
Hmotnost: 5,80 kg
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)