HP Spectre Bluetooth Mouse 500 (Dark Ash Wood)
Popis produktu:
Vysoce výkonné počítače si zaslouží výjimečné příslušenství. Tato bezdrátová myš Bluetooth® je spojením přesnosti nové generace a prémiového designu, který jen tak nepřehlédnete.1,2Tato výjimečná bezdrátová myš Bluetooth® je spojením přesnosti nové generace a prémiového designu, který nelze přehlédnout.1
Jednoduchost připojení Bluetooth
Technologie Bluetooth® 3.0 vás spolehlivě připojí bez překážejících kabelů nebo hardwarových klíčů.1,2
Výjimečné polohování
Modrý LED optický senzor zajišťuje přesné ovládání pro výjimečně plynulé polohování.
Vyšší přesnost
Absolutní přesnost polohování na každé obrazovce díky rozlišení 1 600 DPI
Hlavní specifikace
Technologie:Bezdrátový - Bluetooth 3.0
Barva:Tmavý jasan
Rozměry: 12.1*6.5*3 cm
Váha100 g
LokalizaceAngličtina / Evropa
Technologie pohybu:Optický
Rozlišení max.:1600 dpi
Baterie: 2* AAA
Operační systém: Apple Mac OS, Microsoft Windows 7, Windows 8, Windows 10,Google Chrome OS
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)