HP Z2 G4 T i7-8700/16GB/1TB/DVD/W10P
Popis produktu:
Model: HP Z2 G4 T
Operační systém: Win 10 Pro
Procesor: Intel® Core ™ i7 8700K s technologií Intel® UHD Graphics 630 (základní frekvence 3,2 GHz, až 4,6 GHz s technologií Intel® Turbo Boost, 12 MB cache, 6 jádra)
Čipová sada: Intel® C246
Pevný disk: 1TB 7200rpm SATA
Optická mechanika: Slim DVD HP
Grafická karta: Intel® UHD 630
Rozšiřující sloty (celkem/ volné):
*2x M.2 PCIe 3 x4
*1x PCIe Gen 3 x16
*2x PCIe 3 x1
*2x PCIe 3 x 4
Paměť: 16 GB non-ECC DDR4-2666 SDRAM (2 x 8 GB)
Počet pozic (celkem / Volné): 4/2
Síť: Integrovaná síťová karta Intel® I219LM 10/100/1000
Konektory
Přední konektory:
*1x kombinovaný konektor pro sluchátka / mikrofon
*1x USB 2.0 port (nabíjení),
*2x USB 3.0 porty,
*1x USB 3.1 Gen 2 Type-C
Zadní konektory:
*1x Audio vstup
*1x Audio out
*1x DVI-I (Single Link)
*1x RJ-45
*2x Port DisplayPort ™ 1.2
*2x porty USB 2.0
*4x porty USB 3.0
Provedení (case): Tower
Rozměry: 356 x 169 x 435 mm
Hmotnost: 7 Kg
Napájení: 250 W zdroj s účinností až 90%
Klávesnice: Ano/USB
Myš: Ano/USB
Záruka: 3 roky na místě
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)