HP ZBook/Studio G9/i9-12900H/16"/4K/32GB/1TB SSD/RTX A3000/W11P/Gray/3R
Popis produktu:
HP ZBook Studio 16 G9Základem notebooku je čtrnáctijádrový procesor Intel Core i9-12900H, pracující na frekvenci 2,5 GHz, doplněný o 32 GB operační paměti. Vybaven je 16" matným displejem s WQUXGA rozlišením 3840 x 2400 bodů a obnovovací frekvencí 120 Hz. Obrazová data má na starosti grafická karta NVIDIA RTX A3000 s 12 GB vlastní paměti. Pro data je k dispozici SSD disk s kapacitou 1 TB. Vybaven je čtečkou otisků prstů, IR webkamerou a RGB podsvícenou klávesnicí. Samozřejmostí je bezdrátové připojení Wi-Fi a Bluetooth. Notebook je dodáván s předinstalovaným operačním systémem Windows 11 Pro.
ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE
Grafická karta: NVIDIA RTX A3000
Výbava: Wi-Fi, Bluetooth, IR webkamera s podporou Windows Hello, čtečka otisků prstů, čtečka paměťových karet, RGB podsvícená klávesnice, reproduktory Bang & Olufsen, 100% pokrytí barevné škály DCI-P3, Thunderbolt 4
Procesor: Intel Core i9-12900H
Operační systém: Windows 11 Pro
Úhlopříčka displeje: 16"
Velikost operační paměti: 32 GB
HDD kapacita: 1 TB SSD
Barva: stříbrná - šedá
Hmotnost: 1,78 kg
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)