• Osobně vyzvednout na prodejně v Brně

Po obdržení objednávky bude tato zpracována v nejkratším možném termínu. O vyřízení a připravení produktu budete informováni emailem. Po obdržení této výzvy se můžete zastavit na prodejně v Brně

Pracovní doba:  PO -PÁ 8:30-17:00      Sobota + Neděle ZAVŘENO

Při převzetí zboží na prodejně u objednávek nad 100,- Kč se neplatí žádně manipulační poplatky. Hradíte pouze hodnotu objednaného zboží.

Při internetové objednávce do 100,- Kč se učtuje poplatek 25,- Kč


  • Osobní odběr výdejní místa ČESKÁ A SLOVENSKÁ REPUBLIKA

Produkty Vámi objednané vám dodáme v síti více než 70ti výdejních míst. Aktuální seznam naleznete zde

Při internetové objednávce do 5 000,- Kč se učtuje poplatek 25,- Kč

  • Doprava a rozvoz naší firmou

Produkty i služby k Vám dodají naši pracovníci. Provádime rozvoz a dodávku Vámi objednané zboží i služeb.

Děláme servis a opravy i v místě u zákaníka.

Při objednávce do 5 000,- Kč se účtuje jízdné 194,- Kč. K ceně přepravy přistupujeme individuálně. Při pravidelných dodávkách a větší objednávkách dopravu nemusíme učtovat!


  • Rozvoz zboží kurýrní službou DPD

PPL přeprava

Pro doručení zboží k Vám po celé ČESKÉ A SLOVENSKÉ REPUBLICE využíváme služeb renomované firmy DPD.

Doručení zboží do 24 hodin od expedice po celé ČR.

ČR Při objednávce do 5.000,- Kč se účtuje poplatek 99,- Kč

SK Při objednávce do 5.000,- Kč se účtuje poplatek 190,- Kč

  • Doručení balíku:

Doručení zásilky do druhého pracovního dne po celé ČESKÉ A SLOVENSKÉ REPUBLICE

Max. hmotnost zásilky 50 kg, přepravu zásilek o vyšší hmotnosti poskytujeme v rámci individuálního řešení.

Až 3 pokusy o doručení zásilky, není-li adresát zastižen.

Zásilku Vám standardně doručí v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem).

Online sledování zásilky.

Využití aplikace www.chcisvujbalik.cz umožňující změnu adresy nebo termínu doručení.

Možnost osobního odběru na depu

V určitých lokalitách ČR nabízíme i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin

  • Převzetí a reklamace:

Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.

Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání

Skryté vady je nutné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

  • Komunikace s DPD

Pro komunikaci s DPD výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)

Kontakt: Telefon: 841700700 / E-mail: info@dpd.cz / Pondělí - pátek: 7:00 - 18:00

Obchodní informace
Reálné statistiky
Prodejní statistiky
Položek webu: 35628 ks
Položek skladem: 19434 ks
Dnes zákazníků: 112
Dnes objednávek: 8
Právě vyřizujeme: 98
Průměrná objednávka: 6185 Kč
Průměrný čas vyřízení: 1,8 dne
Servisní statistiky
Přijatých servisů: 68
Právě vyřizujeme: 36
Průměrná cena opravy: 549 Kč
Průměrný čas vyřízení: 1,5 dne
Odeslat dotaz
Adresát:
Jméno:
Email:
Telefon:
Dotaz:

Všechny údaje jsou povinné.

Pekro na Facebooku