POŠKOZENÝ OBAL - DELL P2722HE Professional/ 27" LED/ 16:9/ 1920x1080/ 1000:1/ 5ms/ Full HD
Popis produktu:
Dell Professional P2722HELED monitor s úhlopříčkou 27" disponující Full HD rozlišením 1920 x 1080 obrazových bodů s poměrem stran 16:9. Nabízí jas 300 cd/m2, kontrastní poměr 1000:1, dobu odezvy 5 ms (režim normal 8 ms) a pokrytí 99 % sRGB barevné palety. Pozorovací úhly 178° horizontálně i vertikálně zaručí skvělou viditelnost z jakéhokoliv úhlu. K dispozici jsou také čtyři porty USB 3.0, ethernetový RJ-45 port a port USB-C, který kromě vysokorychlostního přenosu videa a dat umožňuje napájení připojeného zařízení do 65 W. Díky technologii Daisy Chain lze jednoduše propojit více monitorů a připojit je k počítači jediným kabelem. Potěší také výškově nastavitelný stojan a funkce Pivot, která umožňuje otočení obrazovky o 90°.
Porty USB nejsou funkční, pokud není monitor propojen skrze USB-C s počítačem.
Součástí balení je DisplayPort a USB-C kabel.
Na tento produkt je poskytována záruka 3 roky Basic on-site.
Oprava v rámci tohoto záručního servisu probíhá kdekoliv po celé ČR.
Nemusí to být ani v sídle firmy – můžete být na dovolené, na služební cestě, nezáleží na tom.
Stačí zavolat na tel. číslo 225 308 649, popř. mobil 778 440 533, nahlásit výrobní číslo a závadu a DELL již vše zařídí.
ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE
Typ panelu: IPS
Úhlopříčka: 27"
Poměr stran: 16:9
Rozlišení: 1920 x 1080 px
Kontrastní poměr: 1000:1
Doba odezvy: 5 ms
Rozhraní: 1x HDMI, 1x DisplayPort vstup, 1x DisplayPort výstup, 4x USB 3.0, 1x USB typ C, 1x RJ-45
Barva: stříbrná - černá
Základní rozdíly mezi řadami monitorů Dell:
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)