POŠKOZENÝ OBAL - DELL U2422H UltraSharp/ 24" WLED/ 16:9/ 1920x1080/ IPS/ 1000:1/ 8ms/ HDMI
Popis produktu:
Dell UltraSharp U2422HLED monitor s úhlopříčkou 23,8" disponující Full HD rozlišením 1920 x 1080 obrazových bodů s poměrem stran 16:9. Nabízí jas 250 cd/m2, kontrastní poměr 1000:1, dobu odezvy 8 ms a pokrytí 100 % sRGB barevné palety. Pozorovací úhly 178° horizontálně i vertikálně zaručí skvělou viditelnost z jakéhokoliv úhlu. K dispozici jsou také tři porty USB 3.1 a jeden port USB typu C, který kromě vysokorychlostního přenosu videa a dat umožňuje napájení připojených zařízení až do 15 W. Díky technologii Daisy Chain lze jednoduše propojit více monitorů a připojit je k počítači jediným kabelem. Potěší také výškově nastavitelný stojan a funkce Pivot, která umožňuje otočení obrazovky o 90°.
Porty USB-A nejsou funkční, pokud není monitor propojen skrze USB typu C s počítačem.
Součástí balení je DisplayPort a USB-C na USB-A kabel.
Na tento produkt je poskytována záruka 3 roky Basic on-site.
Oprava v rámci tohoto záručního servisu probíhá kdekoliv po celé ČR.
Nemusí to být ani v sídle firmy – můžete být na dovolené, na služební cestě, nezáleží na tom.
Stačí zavolat na tel. číslo 225 308 649, popř. mobil 778 440 533, nahlásit výrobní číslo a závadu a DELL již vše zařídí.
ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE
Typ panelu: IPS
Úhlopříčka: 23,8"
Poměr stran: 16:9
Rozlišení: 1920 x 1080 px
Kontrastní poměr: 1000:1
Doba odezvy: 8 ms
Rozhraní: 1x HDMI, 1x DisplayPort vstup, 1x DisplayPort výstup, 3x USB 3.1, 1x USB typ C, 1x USB typ C (pouze pro propojení s počítačem), 1x audio výstup
Barva: stříbrná
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)