PeKro spol. s r.o. Křenová 56 – Brno 602 00 Email: obchod@pekro.cz

Dne: 13. 12. 2025

www.pekro.cz

 

Tel.: 543 255 157

DELL toner 3110/3115cn Cyan (8000 stran)

 
Specifikace:
Kód produktu: 593-10219
EAN: 884116000341
Výrobce:
Partnerství:
Náklady: 0 Kč
 
Dostupnost:
Dostupnost cca 3-15 dní
Na objednávku
Produkt není v CZ distribuci a nemůžeme nyní určit přesný termín dodání. Termín upřesníme druhý pracovní den po objednání.
Cena
Naše cena 0 Kč
Cena bez DPH 0 Kč
Katalogová cena 0 Kč
Ušetříte (0%) 0 Kč
 
 
Popis produktu
Funkce a výhody
Typ spotřebního materiálu: Zásobník toneru s velkou kapacitou
Technologie tisku: Laserová
Barva tisku: azurového
Životnost: Až 8 000 stránek


Přehled

Zásobník azurového toneru Dell™ s velkou kapacitou je určen pro laserové tiskárny Dell 3110cn. Vytváří výtisky s vysokým rozlišením a dokonale ostré obrázky i texty. Tento zásobník nabízí kapacitu až 8 000 stránek. Zásobník také podporuje systém pro správu toneru Dell, který zjistí, že dochází toner, a umožní snadné objednání online. Tento produkt byl testován a ověřen v tiskárny Dell. Pokud jej použijete v tiskárny Dell, vztahuje se na něj technická podpora společnosti Dell.
Hodnoty výtěžnosti toneru jsou počítány s předpokladem tisku stránek s 5% pokrytím (podle zkušební metodologie ISO/IEC 19798). Hodnoty výtěžnosti se mohou lišit v závislosti na způsobu použití a podmínkách prostředí.

Katalogové číslo: PF029



Součástka výrobce : 593-10171
Součástka Dell : 593-10171

Kompatibilita

Tento produkt kompatibilní s systém
3115cn Colour Laser Printer

 
Záruční Servis

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.

Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad

Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)