PeKro spol. s r.o. Křenová 56 – Brno 602 00 Email: obchod@pekro.cz

Dne: 21. 06. 2025

www.pekro.cz

 

Tel.: 543 255 157

DELL Bezdrátový dongl pro pera S500 / S500WI / 4220 / 4320

 
Specifikace:
Kód produktu: 725-10262
EAN: 5742220107712
Výrobce:
Partnerství:
 
Dostupnost:
Dostupnost cca 3-15 dní
Na objednávku
Produkt není v CZ distribuci a nemůžeme nyní určit přesný termín dodání. Termín upřesníme druhý pracovní den po objednání.
Cena
Naše cena 0 Kč
Cena bez DPH 0 Kč
Katalogová cena 0 Kč
Ušetříte (0%) 0 Kč
 
Příplatkové záruky:
- Standardní záruka + 0 Kč
+ 1 rok rozšířená záruka + 399.00 Kč
+ 2 roky rozšířená záruka + 599.00 Kč
+ 3 roky rozšířená záruka + 899.00 Kč
 
Popis produktu
Bezdrátový dongl USB je určen pro poskytování bezdrátových* funkcí a je ideálním doplňkem pro uživatele, kteří vyžadují flexibilitu připojení bez audiovizuálních kabelů. Stačí toto malé zařízení vsunout do konektoru WiFi projektoru Dell S500 a rychle stáhnout a nainstalovat software Wireless Application Software. Získáte rychlé bezdrátové spojení s projektorem Dell S500. Kompatibilní se systémem Windows (Win 7/Vista/XP/2000). Projektor Dell S500 s funkcí WiFi nabízí mnoho pokročilých funkcí a umožňuje bezdrátové ovládání promítaného materiálu z téměř celé místnosti. Tento produkt byl testován a ověřen se systémy Dell™. Pokud jej používáte s výrobkem Dell, vztahuje se na něj technická podpora společnosti Dell.

Kompatibilní s výrobky:
Projector S500 / S500WI Micro Portable / 4220 / 4320

* Počítač musí obsahovat kartu pro bezdrátové připojení nebo musí být připojen k bezdrátové síti a musí v něm být nainstalován software projektoru.
 
Záruční Servis

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.

Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad

Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)