PeKro spol. s r.o. Křenová 56 – Brno 602 00 Email: obchod@pekro.cz

Dne: 07. 06. 2025

www.pekro.cz

 

Tel.: 543 255 157

DELL Inspiron 5548/i5-5200U/8GB/1TB/15.6" HD/Radeon R7 M265/Win 8.1 Pro (64-bit)/3Yr NBD

 
Specifikace:
Kód produktu: maple15mbdw1601_2613
EAN: 5397063727315
Výrobce:
Partnerství:
Záruka: 3 roky - 36 měsíců
 
Dostupnost:
Dostupnost cca 3-15 dní
Na objednávku
Produkt není v CZ distribuci a nemůžeme nyní určit přesný termín dodání. Termín upřesníme druhý pracovní den po objednání.
Cena
Naše cena 0 Kč
Cena bez DPH 0 Kč
Katalogová cena 0 Kč
Ušetříte (0%) 0 Kč
 
 
Popis produktu
DELL Inspiron 5548
Part number 5548-7315
Procesor: Intel Core i5-5200U (3M Cache, up to 2.70 GHz)
Paměť/volný slot: 8GB (2x4GB) 1600MHz DDR3
Harddisk: 1TB SATA (5.4k rpm) 2.5"
Monitor: 15.6" HD (1366x768) TrueLife; Cam and Mic
Grafika: AMD Radeon R7 M265 2GB
Síť: Intel Dual Band Wireless-AC 3160 + Bluetooth

Operační systém: Win 8.1 Pro (64-bit) MUI;;McAfee 30 days trial;;Microsoft Office Trial
Napájení: 3 Cell;65W; Power Cord
Ostatní: Backlit Keyboard

Porty, sloty a šasi
Kamera
Webová kamera s vysokým rozlišením (720p), dvojice digitálních mikrofonů a předem nainstalovaný software Skype™8

Rozměry a hmotnost
Nedotykový displej
Výška: 0,9 palce (21,8 mm) / Šířka: 14,9 palce (380 mm) / Hloubka: 10,0 palce (259 mm)
Od 5,24 lb. (2,38 kg)

Externí připojení
HDMI™ 1.4a, USB 3.0 (2), USB 2.0 (1), bezpečnostní slot, paměťové karty (SD, SDHC, SD3.0, MS, MS Pro), 10/100 RJ-45 (ethernetová síť)


Záruka 3 roky NBD On Site Service

Barva: Šedá
 
Záruční Servis

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.

Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad

Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)