PeKro spol. s r.o. Křenová 56 – Brno 602 00 Email: obchod@pekro.cz

Dne: 20. 12. 2025

www.pekro.cz

 

Tel.: 543 255 157

Tower počítač DELL XPS 8700/i7-4790/16GB/2TB/7200 ot./GeForce GTX 745 4GB/DVD-RW/Win 8.1

 
Specifikace:
Kód produktu: good1603_111
Výrobce:
Partnerství:
 
Dostupnost:
Dostupnost cca 3-15 dní
Na objednávku
Produkt není v CZ distribuci a nemůžeme nyní určit přesný termín dodání. Termín upřesníme druhý pracovní den po objednání.
Cena
Naše cena 0 Kč
Cena bez DPH 0 Kč
Katalogová cena 0 Kč
Ušetříte (0%) 0 Kč
 
 
Popis produktu
DELL XPS 8700
Part number 8700-8823
Procesor: Intel Core i7-4790 (8M Cache, up to 4.00 GHz)
Paměť: 16GB (4x4GB) 1600MHz DDR3
Harddisk: 2TB SATA (5.4k rpm) 2.5"
Grafika: Nvidia GeForce GTX 745 4GB
Síť: Dell Wireless 1704 + Bluetooth
Optická zařízení: DVD RW

Operační systém: Win 8.1 Pro (64-bit);Win 8.1 (64-bit) DVD;McAfee LiveSafe 1Yr;;Microsoft Office Trial
Ostatní:Dell KB213 Multimedia USB Keyboard;Dell Optical USB Mouse

Sloty:
Paměťové Sloty
4 DIMM

Porty:

Media Card Reader
19-in-1 Card Reader (CF Type I, CF Type II, Micro drive, mini SD, MMC, MMC mobile, MMC plus, MS, MS Pro, MS Pro Duo, MS Duo, MS Pro-HG, RS-MMC, SD, SDHC Class 2, SDHC Class 4, SDHC Class 6, SM, xD)

Networking and Wireless
Intel® Centrino® Advanced-N 6235 + Bluetooth 4.0
Dell Wireless-DW 1703 + Bluetooth 4.0


Šasy:
Bays
Support for 4 HDD bays: including (3) 3.5” HDDs
–Capable of 1 SSD and 3 HDD configuration

Rozměry a hmotnost:
Výška: 16.01'' (406.8mm) / Šířka: 7.30'' (185mm) / Houbka 17.49'' (444mm)
Hmotnost: 30.42lbs (13.8Kg) depending on configuration

Záruka 3 roky NBD On Site Service

Barva: Černá
 
Záruční Servis

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.

Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad

Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)