PeKro spol. s r.o. Křenová 56 – Brno 602 00 Email: obchod@pekro.cz

Dne: 21. 06. 2025

www.pekro.cz

 

Tel.: 543 255 157

Notebook Dell Inspiron 11z (3148) 2v1/i3 4030U/4GB/500GB/11.6" Touch/Win 8.1/zlatý

 
Specifikace:
Kód produktu: TN2-3148-N2-311G
EAN: 5397063793990
Výrobce:
Partnerství:
 
Dostupnost:
Dostupnost cca 3-15 dní
Na objednávku
Produkt není v CZ distribuci a nemůžeme nyní určit přesný termín dodání. Termín upřesníme druhý pracovní den po objednání.
Cena
Naše cena 0 Kč
Cena bez DPH 0 Kč
Katalogová cena 0 Kč
Ušetříte (0%) 0 Kč
 
 
Popis produktu
Dell Inspiron 11 3148
PartNo: TN2-3148-N2-311G

Procesor: Intel® Core™ i3-4030U Processor (3M Cache, 1.90 GHz)
Pamet: 4GB Single Channel DDR3L 1600MHz (4GBx1)
Harddisk: 500GB (5.400Rpm) Serial ATA Hard Drive
Displej: 11.6" HD (1366 x 768) Truelife LED podsvícený dotykový displej se širokými pozorovacími úhly; (IPS)
Grafika: Intel(R) HD Graphics 4400
Síť: Wireless Driver for Dell Wireless-N 1708 802.11bgn, 1x1, 2.4GHz + Bluetooth 4.0
Klavesnice: Internal Czech Qwertz; Klávesnice odolná proti polití; Vícedotyková podložka s integrovaným posouváním a gesty
OS: Windows 10 64bit Czech
Webová kamera s vysokým rozlišením (720p), dva digitální mikrofony a předem nainstalovaný software Skype™3
Externí připojení: HDMI™ 1.4a, čtečka paměťových karet, USB 3.0 (1), USB 2.0 (2), bezpečnostní slot
Baterie, napajeni: 3clánková baterie (integrovaná). 65wattový napájecí adaptér

Rozměry a hmotnost
0,83 palce (21,2 mm) / 11,81 palce (300 mm) / 7,93 (201,5 mm)
Kompozitně: 3,07 lb. (1,39 kg) s dotykovým displejem s vysokým rozlišením

Barva: Zlatá

Záruka: 2 roky NBD
 
Záruční Servis

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.

Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad

Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)