PeKro spol. s r.o. Křenová 56 – Brno 602 00 Email: obchod@pekro.cz

Dne: 27. 05. 2025

www.pekro.cz

 

Tel.: 543 255 157

DELL Inspiron 5758/i5-5200U/8GB/1TB/17,3"/HD+/2 GB nVidia 920M/Win 8.1 Pro/silver

 
Specifikace:
Kód produktu: 5758-8373
EAN: 5397063738373
Výrobce:
Partnerství:
Záruka: 3 roky - 36 měsíců
 
Dostupnost:
Dostupnost cca 3-15 dní
Na objednávku
Produkt není v CZ distribuci a nemůžeme nyní určit přesný termín dodání. Termín upřesníme druhý pracovní den po objednání.
Cena
Naše cena 0 Kč
Cena bez DPH 0 Kč
Katalogová cena 0 Kč
Ušetříte (0%) 0 Kč
 
 
Popis produktu
Dell Inspiron 5758
PartNo: 5758-8373

Procesor: Intel Core i5-5200U (3M Cache, 2.20 GHz)
Paměť/volný slot: 8GB (2x4GB) 1600MHz DDR3
Harddisk: 1TB SATA (5.4k rpm) 2.5"
Displej: 17.3" HD+ (1600x900), TrueLife, Cam and Mic; nedotykový
Gafika: Nvidia GeForce 920M 2GB
Síť: Intel Dual Band Wireless-AC 3160 + Bluetooth
Zvuk a reproduktory: 2 vyladěné reproduktory s technologií Waves MaxxAudio®; 1 kombinovaná zdířka pro sluchátka/mikrofon
Klávesnice: Plnohodnotná klávesnice s 10 klávesovou numerickou klávesnicí, odolná proti polit
Operační systém: Win 8.1 Pro (64-bit) MUI;Win 8.1 (64-bit) DVD; McAfee 30 days trial;; Microsoft Office Trial
Externí připojení: HDMITM 1.4a, 1x USB 3.0, 2x USB 2.0, slot pro zámek Kensington, paměťové karty (SD, SDHC, SDXC), 10/100 RJ-45 (síť Ethernet)
Rozměry: výška: 27,0 mm (1,06 palce) / šířka: 416,9 mm (16,41 palce) / hloubka: 283,2 mm (11,15 palce)
Hmotnost od: 2,83 kg (6,24 lb) s rozlišením HD+ a 4článkovou baterií 40 Wh

Barva: Stříbrná

Záruka 3 roky NBD On-Site Service
 
Záruční Servis

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.

Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad

Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)