PeKro spol. s r.o. Křenová 56 – Brno 602 00 Email: obchod@pekro.cz

Dne: 21. 05. 2025

www.pekro.cz

 

Tel.: 543 255 157

DELL Precision M7510/Core i7-6820HQ/64GB/512GB SSD/4GB M2000M/15.6" UHD/Win 7 Pro+10 64bit

 
Specifikace:
Kód produktu: N2-7510-P3-spec.3
Výrobce:
Partnerství:
Záruka: 3 roky - 36 měsíců
 
Dostupnost:
Dostupnost cca 3-15 dní
Na objednávku
Produkt není v CZ distribuci a nemůžeme nyní určit přesný termín dodání. Termín upřesníme druhý pracovní den po objednání.
Cena
Naše cena 0 Kč
Cena bez DPH 0 Kč
Katalogová cena 0 Kč
Ušetříte (0%) 0 Kč
 
 
Popis produktu
Dell Precision M7510
Part No: N2-7510-P3-spec.3
Procesor: Intel® Core™ i7-6820HQ (Quad Core 2.70GHz, 3.60GHz Turbo, 8MB 45W, w/Intel HD Graphics 530)
Paměť/volný slot: 64GB (4x16G) 2133MHz DDR4 Memory / 0 volných slotů
Harddisk: 512GB 2.5 inch SATA Solid State Drive, MPWS
Displej: 15.6" UltraSharp UHD IGZO(3840x2160) Wide View Anti-Glare LED-backlit with Premium Panel Guarantee, Cam and Mic
Grafika: Nvidia Quadro M2000M w/4GB GDDR5
Síť: Intel Dual Band Wireless 8260 + Bluetooth
Operační systém: Windows 7 Professional (64Bit) Czech (Includes Windows 10 Pro License); Windows 10 OS Proffesional Recovery 64bit - DVD; Microsoft Office 30 Day Trial - Excludes Office License
Napájení: 6 Cell; 180W Power Cord
Backlit Keyboard
Barva: Černá

Záruka 3 roky Prosupport

Rozměry
Výška 27,76 mm x šířka 378 mm x hloubka 261 mm
Hmotnost: 2,79kg

Externí připojení:
4 porty USB 3.0 s funkcí PowerShare
1 port Thunderbolt ® 3, volitelný (od ledna 2016)
1 port mDP
1 port HDMI
1 kombinovaný konektor pro sluchátka a mikrofon
Čtečka čipových karet SmartCard (volitelná)
 
Záruční Servis

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.

Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad

Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)